Διαδικασία Παραλαβής

Στα καθαριστήρια χαλιών Ρεϊζίδη γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η ικανοποίηση των πελατών μας δεν εξαρτάται μόνο από τον άψογο καθαρισμό των χαλιών τους, αλλά από το σύνολο των υπηρεσιών που τους προσφέρονται Η παραλαβή, η παράδοση και η μεταφορά των χαλιών είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες, όπου η συνέπεια και η υπευθυνότητα διευκολύνει τους πελάτες μας, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί μια σχέση εμπιστοσύνης Η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μας βασίζεται στα εξής:

Άμεση εξυπηρέτηση
Με ένα τηλεφώνημα ορίζεται στις επόμενες δύο ή το πολύ τρεις ημέρες ένα ραντεβού παραλαβής η παράδοσης σε χρόνο που εξυπηρετεί τον πελάτη.

Εξειδικευμένο προσωπικό
Οι υπάλληλοι που παραλαμβάνουν και επιστρέφουν τα χαλιά σας είναι ειδικά εκπαιδευμένοι ώστε να γνωρίζουν τις διαφορετικές ποιότητες και ιδιαιτερότητες των χαλιών, και είναι πάντα πρόθυμοι να απαντήσουν σε απορίες που τυχόν έχετε.

Εμπιστοσύνη
Στη σημερινή εποχή δεν είναι εύκολο να εμπιστευθεί κανείς τον οποιονδήποτε , ειδικά όταν πρόκειται για ανθρώπους που θα μπουν στο σπίτι του. Στην επιχείρηση Ρεϊζίδης φροντίζουμε να έχουμε μόνιμο προσωπικό, ώστε να μπορούμε να εμπιστευθούμε τους ανθρώπους που σας επισκέπτονται Επίσης φροντίζουμε να είναι όλοι ενδεδυμένοι με τα χαρακτηριστικά (λογότυπο και σήμα) της εταιρίας μας ώστε να γίνονται εύκολα αναγνωρίσιμοι.

Καταγραφή αξιολόγηση
Κατά τη διαδικασία της παραλαβής, αφού αξιολογήσουμε και δώσουμε μια μοναδική ταυτότητα (ID) , καταγράφουμε κάθε χαλί σας στο προσωπικό δελτίο παραγγελίας, ένα αντίγραφο του οποίου μένει στον πελάτη (ως αποδεικτικό στοιχείο) και το πρωτότυπο χρησιμοποιείται προς ενημέρωση του ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης αποθήκης.

Αποθήκευση χαλιών

Η σωστή αποθήκευση των χαλιών παίζει σημαντικότατο ρόλο για την διατήρηση τους και για την παροχή από εμάς υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Έτσι στις εγκαταστάσεις μας τηρούμε συγκεκριμένες προδιαγραφές.

© Reizidis Carpet Service. All rights reserved. Copyright: 2018-2019